kriminal.az
Ödəmə terminalından səhvən başqasına pul göndərənlər vəsaitlərini necə geri ala bilərlər?

Vətəndaş xəstə anasına dərman almaq üçün tanışına ödəmə terminalı vasitəsilə pul göndərmək istəyib, səhvən başqasının kart hesabına gedib.

Kriminal.Az Xezerxeber.az-a istinadən məlumat verir ki, hadisə Zərdab rayonu, Fəhlə qəsəbəsi 21 ünvanında yaşayan yaşayan Namiq Seyidovun başına gəlib. O diqqətsizlik ucbatından 500 manat pulu başqasının kartına göndərib.

Vətəndaş əvvəlcə ödəmə terminalının aid olduğu şirkətlə danışıb. Həmin şirkət vətəndaşa banka müraciət etməyi məsləhət görüb. Namiq Seyidov pulun qaytarılması ilə bağlı bankdan da müsbət rəy ala bilməyib.

Ödəniş xidməti təchizatçısı bildirib ki, "Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında" haqda qanuna əsasən, ödəyici tərəfindən səhv icra edilmiş əməliyyatlara görə, ödəniş xidməti təchizatçıları məsuliyyət daşımır. Lakin müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi, ödənişin geri qatırılması üçün müəyyən tədbirlər görülə bilər.

Azərbaycan Banklar Asossiyasiyasından isə bildirilib ki, səhvən başqasının kartına pul göndərən şəxs ilk növbədə öz bankına müraciət etməlidir. Bank da səhvən göndərilən hesabın hansı banka aid olduğunu müəyyənləşdirməli və müştəriyə problemi həll etməkdə dəstək olmalıdır. Lakin bank bu dəstəyi göstərməyə də bilər. Çünki qanunvericilikdə belə müddəa yoxdur. Yəni, kiminsə kartına səhvən pul göndərsəniz, bunu geri almağınız müşkül məsələdir. Çünki bankın pulu sizə geri qaytarmaq kimi bir öhdəliyi mövcud deyil.

Ətraflı süjetdə:

Ödəmə terminalından səhvən başqasına pul göndərənlər vəsaitlərini necə geri ala bilərlər?

Top
0.051498889923096